Wypis z rejestru gruntów
Czas realizacji
1. Przyjęcie wniosku na formularzu EGiB, zarejestrowanie
2. Sporządzenie dokumentu obliczenia opłaty
3. Dokonanie zapłaty
4. Wydanie dokumentu
Termin załatwienia - 1 - 3 dni
Wymagane dokumenty
1. Wniosek właściciela, osoby władającej gruntem na formularzu EGiB
2. Pełnomocnictwo udzielone osobie działającej w imieniu właściciela
2. Pełnomocnictwo udzielone osobie działającej w imieniu właściciela
Opłaty
1. 50 zł za jedną jednostkę rejestrową
2. Opłata skarbowa zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16.11.2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2016 r. poz. 1827 ze zm.) jeżeli składane jest pełnomocnictwo
2. Opłata skarbowa zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16.11.2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2016 r. poz. 1827 ze zm.) jeżeli składane jest pełnomocnictwo
Podstawa prawna
1. Art. 24 ust. 5 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne ( Dz.U. z 2016 r., poz. 1629 ze zm.),
2. Ustawa o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (Dz. U. z 2016 r. poz. 599).
2. Ustawa o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (Dz. U. z 2016 r. poz. 599).